دولت از بهبود یافتگان مواد مخدر حمایت می کند

تبلیغات

اعتیاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر

دولت از بهبود یافتگان مواد مخدر حمایت می کند

 
 
وزیر کشور و رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت : دولت از معتادان بهبود یافتگان و خانواده های معتادان از طریق حمایت های اجتماعی و آموزش حرفه حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ دوشنبه شب در حاشیه دومین جلسه مشترک خود با برخی از دستگاه های اجرایی در جمع خبرنگاران افزود: مقرر شد این کمیته به صورت دایمی در ستاد مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود تا بتوان با همکاری و هم افزایی بیشتر از خانواده معتادان صیانت کرد.

رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: همکاری با دستگاه های اجرایی و نهادهای درگیر با معتادان و خانواده آنها منجر به تصمیم گیری در خصوص نحوه حمایت های اجتماعی شده است که امیدواریم تا یک ماه آینده تصویب و اجرا شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه مشترک گفت: حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی از برنامه های دولت تدبیر و امید است.

ˈعلی ربیعیˈ با بیان اینکه این جلسه نیز زیرمجموعه همین برنامه است، اظهار کرد: در این جلسه بحث و گفت و گو در خصوص حمایت از معتادان و خانواده آنها از سوی صندوق های بیمه انجام شد. وی افزود: بسته درمانی معتادان در این جلسه تعریف شد و امیدواریم در یک ماه آینده با تصویب آن بتوانیم افراد معتاد و خانواده های آنها حمایت های موثری داشته باشیم.

نامبرده اظهار کرد: سازمان فنی حرفه ای نیز آماده است به آسیب دیدگان آموزش دهد تا بتوانند با خوداشتغالی نیازهای خود و خانواده شان را تامین کنند. حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گفت: براساس تصمیم گیری های این جلسه ما آماده ایم بازار فروش محصولات تولیدی خانواده های آسیب دیدگان را ایجاد کرده و محصولات آنها را به فروش برسانیم. در این جلسه نمایندگانی از کمیته امداد، سازمان بهزیستی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ستاد مبارزه با موادمخدر، وزارت کشور و نماینده شهرداری حضور داشتند.
 
 




مطالب مرتبط
.